Καταπολέμησε τη φλεγμονή για μια υγιή καρδιά

Updated: Nov 2, 2020


Η φλεγμονή είναι ένα μέρος της ανοσολογικής απόκρισης του ίδιου σου του οργανισμού ως απάντηση στον τραυματισμό. Συνεπώς για βραχυπρόθεσμες καταστάσεις η φλεγμονή είναι χρήσιμη. Πότε αρχίζει να γίνεται επικίνδυνη; Όταν γίνει χρόνια, ακόμα και αν παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, μιας και αυτά οδηγούν στην δημιουργία αθηρωματικών πλακών στις αρτηρίες, με πιθανό αποτέλεσμα να αποτελούν έναν από τους βασικότερους κινδύνους για καρδιαγγειακά επεισόδια και εμφράγματα.


Αντι – φλεγμονώδεις αλλαγές στον τρόπο ζωής

Φυσικά και μπορεί να μειώσεις την απόκριση του οργανισμού στη φλεγμονή ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  1. Διακοπή καπνίσματος: Το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά τις αρτηρίες σου και μπορεί με τη σειρά του να προάγει την αθηροσκλήρυνση. Η διακοπή του καπνίσματος μπορεί αυτόματα να μειώσει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο στο μισό.

  2. Διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους: Η υπερβαρότητα μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για πολλά χρόνια νοσήματα. Ειδικότερα, η κοιλιακή παχυσαρκία και η αυξημένη περιφέρεια μέσης είναι οι πιο επιβαρυντικοί παράγοντες κινδύνου.

  3. Σωματική δραστηριότητα: Τουλάχιστον 20’ ημερησίως μέτριας έντασης άσκησης μπορούν να δράσουν ευεργετικά. Μερικά παραδείγματα είναι: το περπάτημα και η κηπουρική.

  4. Ισορροπημένη διατροφή: Τα επεξεργασμένα τρόφιμα και τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε λιπαρά και ζάχαρη μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα της φλεγμονής. Από την άλλη, τα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα όσπρια, οι ξηροί καρποί και τα λιπαρά ψάρια μπορούν να τη μειώσουν.

Η φλεγμονή είναι ένα μέρος της ανοσολογικής απόκρισης του ίδιου σου του οργανισμού ως απάντηση στον τραυματισμό.


1 view0 comments

Recent Posts

See All

Παραθέτω κομμάτι της έρευνας μου στο M. Sc. της Προσωποκεντρικής Ψυχοθεραπείας με θέμα «Εμπειρίες σχεσιακού βάθους και η σχέση τους με την πνευματικότητα από την πλευρά των προσωποκεντρικών θεραπευτώ