Covid 19 | Άσκηση & Διατροφή

Updated: Feb 23

Μένουμε Σπίτι αλλά…

Μένουμε Σωματικά Δραστήριοι και Τρεφόμαστε Υγιεινά



  • Κάντε μικρά διαλείμματα για ασκήσεις. Χρησιμοποιήστε τις ασκήσεις που προτείνονται στη συνέχεια ώστε να παραμείνετε δραστήριοι. Χορέψτε, παίξτε με τα παιδιά, κάντε δουλειές στο σπίτι και στον κήπο.

  • Ακολουθήστε διαδικτυακά προγράμματα άθλησης. Στο διαδίκτυο προσφέρονται πολλά δωρεάν βίντεο με ασκήσεις για το σπίτι.

  • Περπατήστε. Ακόμα κι αν βρίσκεστε σε μικρό χώρο περπατήστε ή κάντε επιτόπιο τρέξιμο. Εάν πάτε σε εξωτερικό χώρο για περπάτημα ή άθληση, φροντίστε να τηρείτε 1,5 μέτρο απόσταση από άλλα άτομα.

  • Σηκωθείτε! Σηκωθείτε και κινητοποιηθείτε όσο το δυνατόν συχνότερα. Ιδανικά, θα πρέπει να σταματάτε τις καθιστικές δραστηριότητες και να κάνετε λίγες διατάσεις κάθε 30 λεπτά.

  • Χαλαρώστε. Η χαλάρωση και οι βαθιές αναπνοές θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε χαλαροί. Στη συνέχεια παρουσιάζονται μερικά παραδείγματα τεχνικών χαλάρωσης.


Δείτε περισσότερα στο άρθρο που ακολουθεί:

covid19-askisi-diatrofi
.pdf
Download PDF • 2.68MB

17 views0 comments

Recent Posts

See All

Παραθέτω κομμάτι της έρευνας μου στο M. Sc. της Προσωποκεντρικής Ψυχοθεραπείας με θέμα «Εμπειρίες σχεσιακού βάθους και η σχέση τους με την πνευματικότητα από την πλευρά των προσωποκεντρικών θεραπευτώ